22 december 2011

Pay day.....

Pay day klinkt leuker dan het is..... Voor mij is het de dag(en) na een activiteit. Dit kan iets leuks zijn, of een bezoek aan de dokter of therapeut, of een bezoekje aan de stad oid. Waar ik trouwens dan uitzinnig blij van wordt DAT het kan! Maar de dag er na ben ik keeeiiii moe, ik moet aan de lader. Dat betekend vooral zo min mogelijk interactie met anderen (geen bezoekjes, evt een kort telefoontje), veel banken, beetje tv/laptop, stilte, rust.
De dag voor de activiteit hou ik me ook koest. En als het heel inspannend was dan heb ik niet genoeg aan een dag opladen.
Heel erg irritant is dit! Vooral tijdens de feestdagen..... Daarnaast is het elke keer weer spannend of ik op de dag zelf wel goed genoeg ben.
Bij alles wat ik doe is het plannen en voelen. Wat zit er vandaag in het vat? Wat zijn de mogelijkheden? Hoe lang moet ik daar gemiddeld voor betalen....? Moet ik er überhaupt voor betalen? Waar ligt de grens?
Inhoudelijk vind ik de feestdagen leuk. Fijn met de familie bij elkaar. Ook vind ik het heerlijk als er een vriendin komt, of zoals gister zelfs twee! Of lekker op pad met manlief. Zwaar genieten!! Als het al kan!
En bij alles wat ik plan vraag ik me dus ook af of het het waard is om er weer zo kei verrot moe van te zijn.

Ik weet het, ik zit te zeuren en het is oud nieuws. Maar ik heb er zo'n genoeg van.... En ik moest het even kwijt....

Zo, nu weer plat!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dikke knuffel!

Anoniem zei

ik degene die je deze anonieme knuffel kwam geven!

X Daphne