12 mei 2012

Spelen met mijn nieuwe telefoon.

Ik heb echt een geweldige nieuwe smartphone en ik vind het ongehoorde luxe!! Maar het is echt kei leuk en je kan er zoveel mee. En het is nu niet dat ik vaak op vakantie ga, of uit eten, naar de film of andere geld verslindende uitjes. Ik vind dat ik het verdient heb. Maar goed. Je kan met deze (deze = de Sony Ericsson Arc S...) geweldige foto's maken!! Ook kan je er allerlei leuke foto apps op zetten die leuke effecten aan je foto kunnen geven. En je kan meteen vanaf de telefoon bloggen. Hoe leuk is dat! Dus de komende tijd kan je hier wat spielerei verwachten vanaf mijn nieuwe phone!

3 opmerkingen:

Wad Woord en Wol zei

Geweldig hè zo'n speeltje. Geniet er maar fijn van, heb je zeker verdiend!

Anoniem zei

Lekker hoor dat je er nu ook 1 hebt! Staat kolonisten er al op ;-)
Daphne

Kirsten zei

Jaaa, kolonisten staat er op! ;-)