20 april 2012

Kamperen.

Ik hou van kamperen. Maaaar wel met mooi weer en met enig comfort. Ik hou van het buiten zijn, van met de voetjes in het gras. Ik sta wel graag op een camping met mooie natuur en weinig animatie en caravans ed. Niet op zo'n hutje mutje schreeuw camping.
In 2008 hebben zus en ik samen een tentje gekocht. We hebben er 2 keer mee gekampeerd en ik ben er 2 keer mee naar het eigentijds festival geweest. Maar toen was ik wel klaar met die tent. Eigenlijk niet zozeer de tent zelf als wel het gekruip! Ik wil graag rechtop kunnen staan in een tent! En als ik even wat wil pakken dat ik gewoon naar binnen kan lopen in plaats van een soort van duik te maken.
Oa om die reden hebben we zelfs 2 jaar niet gekampeerd en ipv daarvan een trekkershut gehuurd. Ook heel fijn! Geen gedoe met de tent opzetten en met regen enzo kan je lekker binnen zitten.
Maar je hebt veel minder keus wat betreft mooie campings en je moet vooruit denken ivm reserveren.
Dus begon het kamperen toch weer te kriebelen, alleen niet met deze tent. Ik wilde graag zo'n tent die we vroeger hadden: een 2/3 persoons bungalow tent!
Ik was benieuwd en ging even op marktplaats kijken en daar vond ik een leuke tent voor een leuke prijs vlak bij mijn ouders! Om een lang verhaal kort te maken: deze tent staat nu bij mijn ouders in de gang!
Ik weet niet of hij al gebruikt gaat worden deze zomer, ik hoop van wel. Maar nu hebben we in ieder geval de mogelijkheid met deze tent!
En voor wie het geen probleem vind om te kruipen in een tent, ik heb nog een tent te koop! Bied vanaf 50 euro en hij is voor jou!

Te Koop!!

Op het eigentijds festival in 2009. Leuk tentje toch? Hij kan van jou zijn! ;-)

De gekochte tent via marktplaats (niet onze foto natuurlijk).
Is ie niet leuk??



4 opmerkingen:

Lindevrouwsweb zei

Super! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! En nu wel kamperen hé deze zomer! Het gekruip is nu echt voorbij....groetjes Joke

Merel zei

Dat is een heel leuk tentje. Ik hoop dat jullie er veel plezier aan mogen beleven!

Femke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Hij is super leuk!!!

Daphne